1732/ Reakcja na stres...

Musiałam... Po prostu musiałam... 
Dla odreagowania ostatnio utrzymującego się stresu,
dziś zafundowałam sobie  długi spacer z wypadem do Myślęcinka.
Z Małżem pojechaliśmy miejskim autobusem niemal do Podkowy,
stamtąd  już pieszo przez piękne tereny myślęcińskiego parku.
 Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek, – największy park miejski w Polsce, 
liczący 830 hektarów powierzchni, usytuowany w północnej części Bydgoszczy, 
w odległości 5 km od ścisłego centrum miasta...
By nie zanudzać wiadomościami, przejdę od razu do zdjęć.































Wróciłam do domu totalnie zmęczona,
ale było to pozytywne zmęczenie 😅
i odreagowała nieco stres nagromadzony przez ostatnie dni 
i wdałam się w baaaaardzo dłuuuugą pogawędkę z Małgosią 😉
(Małgosiu- sprawdzałaś ile trwała? Ja sprawdziłam 😉)
 By nie wystawiać dłużej Waszej cierpliwości na próbę, 
pokazałam tylko połowę zdjęć 😘
W jednym z kolejnych postów zamieszczę zdjęcia z ZOO;
wszelkie futrzaki, dziczyznę i drób😏😜
Jadwiga 

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...